Nov. 21, 2010

Igår åkte jag och Linda till Johan och Strippan. Drack vin och drog en lugn fördojja. Hade det så mysigt så vi glömde totalt bort tiden och fick våran taxi väldigt sent. När vi då väl var i den, visste inte taxisnubben vart vi skulle, vad är det för chaffis som inte ens hittar i stan han kör i? Åkte från essingen och skulle till stureplan, hamnade på söder alldes vid oss .. ? Helt på andra sidan stan. Johan kallade det för "ute i vischan", tack för den!

Så när vi väl var framme på Magenta var det sjukt mkt folk. Johan försvann så det var jag och Linda som fick röja stället.

Runt 3-tiden kände vi oss inte nöjda, eller jag var inte nöjd, så jag insisterade på att dra vidare. Mötte upp Johnsi och Sigge på slussen, tänkte dra på nån båt där, men åkte tillbaka till Stureplan och när klockan var 4 gick vi på Spy Bar, värt att betala in sig för 1 timma!

Vi avslutade kvällen på 7eleven där jag fick mig en gratis skagenmacka. Den var god, undra hur gammal den var.. Jag var sugen på fika också, men vägrade dra kortet, så fick en gratis bulla :)


Johan var stilig i Filippa K-kavaj med en näsduk nedknölad i en ouppsprättad ficka.


Linda var också piffig i sin kavaj som vi alla körde på kvällen till ära.


Jag, Johan och chipsen


Strippan fick också vara med, men hon tycker inte om mig, hon tycker bara om chips.

Blev inte mycket bilder alls, 10 stycken närmare bestämt, trots att jag hade med mig kameran hela kvällen.

Idag har jag och John lunchat och catchat upp lite. Men vi prata mer än vad vi åt, min aptit var inte som den brukar av någon konstig anledning. Diskuterade livet och allt mellan himmel och jord. John är en person som det känns som att jag har känt hela mitt liv och han är verkligen som mig - fast kille.

Imorgon ska jag jobba och sen träffa Fågel, ge henne en bamsekram och säga välkommen tillbaka. Som jag har saknat henne. Stört ändå, 4 dagar brukar vi ju vara ifrån varandra, men bara för att jag har vetat att hon inte bara är 4 pendeltågsstationer bort, så har saknaden kommit.

Nä nu har jag skrivit way too much.

 


 

KARIN


Kommentarer
Postat av: L

victor från min klass och hans pojkvän bodde hos johan den första tiden sedan de flyttat till stockholm. jag var dit en gång och fick träffa strippan. hon brukar vanligtvis inte tycka om tjejer men hon var bara arg på mig en stund, sedan kom hon och la sig i min famn! haha

2010-11-28 @ 14:14:03
URL: http://liinamarias.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha, näe!? Fan vad världen är liten, och så även Stockholm!

2010-11-28 @ 15:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0