Torsdag

Jag mötte upp Fågel efter jobbet för en middagsdejt! Vi spårade och gick på en finrestaurang där man till och med var tvungen att lämna in jackan i garderoben. Men åt världens godaste rödingfilé, Fågel gick lös på en entrecôte och så drack vi ett glas vin till. Sved lite när notan kom .. men det var gott och mysigt.

Sen eskorterade jag Fågel till Arlanda express och vinkade av henne när skulle hem till Luleå över helgen. Jag fick en liten sväng att jag skulle vela följa med i hennes handbagage, men kom ganska snart på andra tankar. Jag trivs alldeles utomordentligt bra, och jag det kommer faktiskt besökare från Luleå varje helg ända tills jag åker hem. John är först ut nu och dyker upp imorgon, så han kommer att få dras med mig i helgen!


KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0