Torsdag

Nyss hemkommen från jobbet, kom försent imorse och inkallades i buren och fick skäll. Jag kan väl inte rå för att snön skapar kaos i den kommunala trafiken. Hemma är det då aldrig problem när det snöar litegrann.

Snart ska jag och Linda kila iväg på ett litet mission, nejvööös..

Nä, nu klämmer Linda fram att hon också är nojjig och att hon har en jättedålig känsla..
- Nä asså jag är dundernervös, Karin!

Om jag inte uppdaterar bloggen mer ikväll kan ni ju ringa polisen och säga att dom ska leta efter mig i alla lägenheter som finns här på söder mellan slussen och medborgarplatsen!

Annars är planerna att köpa med oss sushi hem sen, min dagliga föda.



Sen antar jag att vi (iaf Linda) ska bänka oss framför tv:n och Ladies på Östermalm.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0