Söndagschill

Bio med Sara, Linda och Ida igår. I rymden finns inga känslor levererade och många skratt blev det, och skrattar högt till filmer är något jag MYCKET sällan gör. Okej, jag somnar oftast efter halva, så jag missar nog alla skämten.. Men att en film lyckas hålla mig vaken är många pluspoäng bara det!

Igår spenderade jag även tid med en mycket trött Fågel. Vi promenerade runt på östermalm och kungsholmen, samt lunch-/middagade tillsammans.

Imorgon är det ny vecka (igen!) och jag måste kämpa hårt på jobbet. Förra veckan vann mitt lag gruppspelen i tävlingen om digitalkameran som vi har. Så imorgon är det är grand the finale mellan mig och min teammate.

Nu ska jag göra lite nytta denna extremt degiga söndag och plugga lite kemi. Jag har sovit alldeles för mycket denna helg, typ 12 timmar per natt och jag känner mig superseg och hårdkokt i huvudet..


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0