GOD DAG!

Igår hade jag och mina sambos myskväll här på fuxxan och tittade på Idol som är fredagstradition. Sen ringde Fågel som var på söder så jag traskade ner till medis och mötte upp henne och Anna-Karin. Vi tog ett glas vin, som blev 2 och en drink. Lugn kväll.

Just nu är jag världens äckligaste människa. Jag sitter här med mina brillor under täcket med datorn och käkar chips och cola till frulle. Chipsen fastnar i tänderna och jag har en colabeläggning som känns som klister. Mitt hår är insmort i smör, som även Linda var snäll och påpekade, min fejja är prickig som en prickikorv av finnar och min hygien är nere på noll.

Jag kommer att bli mäkta förvånad om ens en dusch, smink och ett klädombyte kan fixa mig idag! Ska iväg på julmarknad med Linda, sen middag och utgång med Ida, Anna-Karin och Susanna.



Det är en jättefin och solig dag, så jag ser fram emot att gå ut. Bara det inte är så kallt, var -8 grader igår och jag höll på smälla av. Fy. Hur ska det bli att komma hem??

 


KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0