Fredag

Sista dagen på jobbet för detta år avklarades idag och det var bara till att säga god jul till mina kollegor, för på måndag morgon bär det av hemmåt till norrland. Känns skumt, jätteskumt faktiskt.

Det känns som 100 år sedan första dagen på jobbet var, och tänk att jag inte har varit hem något på hela den tiden!! En jämförelse som Linda brukar göra, och den är heeeelt overklig.

Sinnes att en hel årstid har gått, jag anlände till jobbet första dagen med skinnpajjen i soligt höstväder. Nu är det ett översnöat kontor i vinterkyla som jag lämnade för jullov.

Och nu sitter jag i läggan här med samboskaran, och vi ska ha ett sista fredagsmys tillsammans. Inget idol på schemat, vilket är en fruktansvärd saknad, känns inte som fredag pga det.. Men vi kör på OC-marathon ist.


9 (!) veckor sen - Min första helg på Fuxxan


KARIN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0