Min humor

Jag ringde för ett tag sen till en familj och sökte en Göran.
En liten kille svarade.

- Hejsan, har du Göran där?
- Ja, vänta lite jag ska kolla..


Jag hör killen i bakgrunden:

- Mamma, mamma! Finns det någon Göran här?
- Jo, men det är ju pappa, pappa heter Göran.


Killen utbrister förtvivlat:

- VA?! Heter inte pappa PAPPA??
- Nä, pappa har ju ett namn, pappa heter Göran.

Killen kommer tillbaka till telefonen och låter som att han just gjort en stor upptäckt:

- Du ska få prata med pappa, för pappa har ett namn, och det är GÖRAN!!

Han ger telefonen till sin pappa.

- Ja, det var Göran..

Vid det här laget kunde jag inte hålla mig, ett ohejdat skrattanfall bubblade upp och jag var tvungen att klicka pappa Göran i örat.. Jag DOG!


KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0