Lördag

Fantastiska dagar. Underbara, bästa Theresé är här och vi gör stan till 100 procent. Slirade iväg så hårt i onsdags att det nu är medges ej på kortet. Bjöd cigg till Olle från idol på Spyan eller La roy eller vilket jävla ställe det nu var som tog alla våra pengar .. Kramades med Olle för att hålla värmen, sen tyckte vakten att det var dags för honom att avsluta kvällen och han stod och gastade efter Waise.

Nu blir det fix, 7.0:or och utgång för hela slanten. KINGS BAR ska få sig ett besök också, fantastiskt ställe. Och sen ska vi inte bli arga på taxi-chaffisar ikväll, eller bli inhämtade på 7eleven efter att ha snott en korv.. Det är såååå last-day!

Vi har kollektiv i läggan och bor nu 5 pers här. Lindas brorsa satt och åt frukost imorse när vi trillade in efter glögg-mys hos grannen. Jag behöver aldrig vara nervös över att vara ensam. I love it!

Och vad ska jag säga om JAY!? Har inga ord. Helt outstanding vad jag älskar honom.
Så mycket att vi har


JAY SMITH ALL SONGS PART 2!!!

på repeat.

Jag svamlar på som att jag skulle vara full, sanningen är att jag inte har rört en droppe, men det ska vi ädra på, tjing!



KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0