Kurrikurr

Att födelsedgasmiddagarna hos Elin är något man ser fram emot flera veckor i förväg har alltid varit ett stående skämt, men det är sanning. Och Emma var så snäll och berättade vad jag missade - Hemmagjorda chili cheese, välkomstdrinkar, toast, klyftpotatis, kött, såser, sallad, chokladmousse, chips, dipp etc, etc.

Dom måste nog ha ätit mer den kvällen än vad jag ätit på hela veckan. För i tisdags blev det ingen frukost, knäckebröd med köttbullar på till lunch och skorpor till middag för mig. Igår åt jag ingen frukost och lite chili con carne till lunch och knäckebröd till middag. Idag har jag inte ätit någon frukost, sushi till lunch och nu ska jag äta - hör och häpna - knäckebröd till middag.

NÅGON FRIVILLIG SOM VILL KOMMA OCH STORHANDLA OCH FYLLA UPP KYLEN HÄR?


KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0