HEMMA!

Gud vad underbart det är att vara hemma!

Mamma hämtade mig på kallax imorse och sen dess har jag varit med henne när hon fixade ögonbrynen och så var vi och lunchade på mat&prat.

Var som att promenera rätt in i ett julkort sen när jag kom hem, med allt julpynt och alla ljus! Har gått runt från rum till rum bara för att jag kan. Lite skillnad från ettan på fuxxan!

Nu ska jag bara njuta av att vara hemma, äta hemlagat som jag slipper göra själv och diska efter. Slänga alla kläder i tvättkorgen och veta att det kommer vara tvättat och vikt inom det närmsta dygnet. Duscha i ett varmt badrum och gosa in mig i min morgonrock. Vara med Mamma och Pappa och alla andra nära och kära.

Åh, vad jag har saknat detta!






KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0