Dagen efter

Då sitter man här dagen efter-fräsch och härlig! Men mår faktiskt riktigt bra, trots att jag blandade öl, vin, sprit och cider hejvilt. Har sovit fantastiskt gott i natt också, jag som brukar vakna i extremt dåligt skick redan runt 8-9 har nu fått min skönhetssömn ända till klockan 12.

Den enda lilla grej jag möjligtvis kan klaga på är ju då en stukad fot..



Det var mycket folk, jag och Marie var óch headbangade till Twisted Sisters, jag blev trampad på och foten vek sig. Tapper som jag är kämpade jag ändå på några timmar till i mina 13-centimeters innan jag kastade in handduken och tog på mig flatsen.

Imorse var det omöjligt att stödja på foten så mamma har lindat den och ordinerat högläge för foten och sängliggande för min del.

Nu har jag gjort mig klar och ska halta iväg till jobbet. Kändes som en extremt lång väg att ta sig till bilen, så några långpromenade med rullstolen kommer det inte att bli den närmsta tiden..


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0