God morgon

Hemma från jobbet nu, så jag är pigg och fräsch till skillnad från alla fyllesvin.

Det var riktigt trevligt att cykla till jobbet igår när alla andra skulle in på området. Det var inte alls jobbigt att stå ute på balkongen och höra musiken. Att jag dessutom ser in på området från jobbet är ju inte alls som att strö salt i såren..

Nejdå, jag är inte bitter!

Faktiskt skönt att tjäna pengar istället för att slösa dom, men till ikväll är jag taggad!!

Ska snart åka in till stan en sväng och köpa biljett till ikväll och åka förbi Impski, lämna en klänning och så. Sen lite fix på det så är jag redo för möhippan.

Nu ligger jag dock och myser i sängen med mina nya brillor som jag hämtat ut. Känns superovant, har inte haft glasögon sen i sjuan/åttan nån gång, så världen snurrar när jag har dem. Men det är bekvämt, så skönt att kunna slumra till utan att vakna med ihopklistrade ögon av linserna!



Nä, ska ta mig i kragen nu och göra mig till människa igen. Vi ses ikväll ;)


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0