Torsdag

Ikväll antar jag att folk börjar tagga för Luleå Kalaset, en tredagars hade inte suttit helt fel för mig heller, men eftersom att vissa har ett jobb att sköta så kan jag inte vara med och slå klackarna i öltälts-taket. Jag jobbar natt både inatt och på fredag så det är tyvärr fysikt omöjligt för mig att gå då.

Men på lördag blir möhippa för min kusse som ska gifta sig och sen skulle vi väl gå på kalaset. Blir lite stressigt eftersom jag slutar klockan 9 och möhippan börjar klockan 13.. Så det blir bara hem och firra sig och sen iväg igen!

Men ikväll, när alla andra korkar upp, åker jag istället iväg för att umgås med mina fina. Tiara och Shya.








♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0