Fredag + Lördag

Ganska nyss hemkommen från stan där vi var och firade Johnny som fyller år idag!

Även igår blev det firande, då av EPB som fyller år på måndag. Vi körde en repris av gamla tider med att dricka i hennes rum, vet inte vad det är med mig hos Elin, det är så party där.

Sen var det vidare till Clean, där det typ var 9F reunion med massa från gamla klassen. Kul att träffa alla prickar som man inte pratat med på typ 3 år. Blev chockad att se att alla förändrats så mycket, men när jag tänker efter har nog jag också det eftersom jag var smal som en sticka och hade glasögon under högstadietiden. Om man bortser från min korta fjortisperiod då jag var rebellisk och blonderade håret och sminkade mig i Elins trapp på mornarna innan skolan!

Nä, nu lockar sängen, en bra film och chips! Ska upp i hyfsad tid imorgon och åka och äta smörgåstårta hos mammas faster, mumma!


Jag ikväll

Kommentarer
Postat av: Lisse:D

herregud nu är jag i chock:O:O:O::OOOO DU HAR JU BÖRJAT BLOGGA IGEN, UTAN ATT SÄGA NÅT!!!! sitter och läser inlägg efter inlägg nu, underbart:):) PS. Jonny stavar inte med H!;)

2009-12-06 @ 13:59:49
Postat av: Karin

Haha, härligt att höra!

Hm, ja jag tyckte det såg skumt ut med h ;)

2009-12-08 @ 18:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0