IKEA

Igår var jag till IKEA och gick upp tidigare än vad jag har gjort sen min uppkörning för en månad sen, klockan ÅTTA!
Idag är jag så trött och mör att jag inte höll på orka mig iväg till stan, jag tackar aldrig nej till stan! Känns som att jag har fått nöffnöff-sjukan all over again.. Så imorgon blir det att återgå till rutinerna, stänga av mobilen för att undvika att någon med rubbad sömnrytm ringer och väcker mig och slå upp mina blå kring 2-tiden, I love my life!

Mitt IKEA-besök resulterade i en datahörna,



nytt till fönsterbrädan (passande nog hade mamma bytt gardiner och städat mitt rum lagomt tills jag kom hem)



och mina foto-collage som jag pysslade med in på småtimmarna :)



Ska sätta en hylla där under också, men eftersom ingen i min familj är vidare bra på snickerier väntar jag tills min morbror kommer på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0