Blondin vs Brunett

Jag får fortfarande en chock när jag kollar mig i spegeln och upptäcker att mitt hår är brunt, trots att jag färgade det för en månad sen..
Saknar det blonda såå otroligt mycket, men samtidigt vet jag att jag inte kan vara blond på vintern, för inte nog med att utväxten ser svart ut, jag är även så blek att inte ens världens bästa smink- och hårprodukter kan rädda mitt utseende.

Hittade också bilder med mitt blonda hår och förvånas över hur scary jag ser ut, extremt bitchig! Om jag inte hade varit mig själv hade jag varit rädd för mig, och definitivt inte kompis med mig.
Kollar man ist på mig i brunt hår, vilken skillnad, jag ser ut som världens snällaste mes!

 

 
Juni - 09                                         November -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0