Onsdag

Jag njuter fullständigt av att ha sportlov (även om min lärare jagade mig idag på stan angående inlämningsuppgiften..)och fyller mina lediga dagar med diverse olika saker. Har tränat, vart på stan, gjort ett städjobb åt vårat kära uf-företag, Emma och Lisette har varit här på besök (händer inte ofta!) och hängt lite mer med Lisette.

Idag fick Tessi körkort, dom droppar in ett efter ett. Jag började skratta när hon kom upp för backen och skulle hämta mig i den gula bubblan, den är supersöt och ser ut att komma direkt ur en tecknad serie!
Ska se om jag har nåt bränningsprogram på denna dator och bränna en skiva åt oss. Annars kommer jag att få stå ut med Lady Gagas skiva på repeat. Visst, Lady Gaga i all ära, men gata upp och gata ner.. Nja, det skulle nog ge mig utslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0