.

Jaja, då kommer det, söndagsbloggandet! Nog för att det är onsdag, men vafan. Fest i förrgår och skola imorrn, en typisk helg!
Trettondagen spenderades först med Teza här, fix och stuff! Sen vidare till Emma och därifrån till Grace.



Krogen svek mig lite denna gång, menmen såäre ibland. Slutade dock som det brukar sluta, en arg Karin måste vänta till sist för att garderobslappen tappas bort. Fast nu var det inte mitt fel, en viss Teza hade min lapp + alla mina grejer, men hon "drog" utan mig..
Stod iaf snällt och väntade och blev sen bundis med vakterna som det visade sig att hade lappen. Riktigt trevliga killar, stora som berg var dom när dom stod på varsin sida om mig. Hade lätt kunnat anlita dom som bodyguards om jag skulle ut och traska mitt i natten :)

Fick iaf min jacka, men när jag anländer hem vid 4 med den gigantiska taxi-bilen jag hoppade in i kommer nästa problem, jag har varken pengar, mobil eller nyckel. Så det var bara att plumsa ner i snön med mina pumps och knacka på fönstret för att väcka mina päron. Nådde precis upp att krafsa lite med naglarna på fönstret när jag hängde i fönsterbrädan. Taxi-snubben kollade rätt mycket, lite pinsamt, spec när det sen visade sig att porten var olåst. Jag hade alltså ansträngt mig alldeles i onödan!

Tog mammas kort och betalade taxin. Visste inte om jag skulle skriva under med Karin eller Christina så jag slog till med att skriva CORNET med stora bokstäver. Han måste ha trott att jag var heeeelt borta.

Nåja, nu ska jag upp om 5 timmar. Illa.

GODNATTPUSS

Kommentarer
Postat av: Pisse;)

"Taxi-snubben kollade rätt mycket, lite pinsamt, spec när det sen visade sig att porten var olåst. Jag hade alltså ansträngt mig alldeles i onödan!" Hahaha, jag skrattar åt dig.

2009-01-08 @ 13:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0