Söndag

Igår kollade jag och Lisette på Big Brother, sjukt kul program och jag är grymt besviken att dom la ner det. Ända sen jag var liten har jag velat vara med i det, men jag vet att mamma skulle få spader om jag ens nämnde det. Vi brukade iaf leka det hemma hos Elin när vi var små, det är troligtvis det närmsta jag någonsin kommer att komma att vara en av deltagarna. (Skum mening på slutet..)


När jag kom hem stod två filurer och en bil halvvägs uppe på min gård. Tog en quick spin med dom innan jag blev avdumpad hemma igen.
Kollade på csi som var grymt spännande. Har aldrig förstått mig på Teza som alltid tjatar om att hon ska se det, men det var ju riktigt bra!

Idag vaknade jag efter 8 nån gång med världens ångest  och illamående och trodde att jag var bakis. Det var så illa att jag var helt säker på att jag hade druckit kvällen innan, men det var riktigt skönt när jag insåg att jag inte hade det och kunde somna om igen.
Sen ringde Ida och väckte mig vid 12, så jag åkte dit och fikade lite. Lirade tv-spel och mobbade Ida när jag vann över henne. Who's the best?

Imorgon har jag 2 lektioner, men ändå går jag 9:50-17:00. Känns underbart. Not.
Därför ska jag kolla på dh nu och äta chips och dipp.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0