Fredag

Fredag idag, känns faktiskt som en riktig fredag för en gångs skull.
Var så himla trött imorse när jag vaknade efter 11 timmars sömn, men ringde Teza och fick hjälp av henne att ta mig upp ur sängen. Hon är så rolig, hon ville att jag skulle få med det här!

Hade en lektion, historia, då vi bara snackade om Palestina-konflikten. Jag brydde väl mig inte så hårt och i slutet av lektionen frågade Johan, min lärare:
- Är det här någonting ni bryr er om? Karin, bryr du dig om det här, eller är det bara dans på Cleo som gäller?
Han är ju som skön den där Aasa och att han heter just Aasa i efternamn gör honom bara skönare.

Ikväll blir det dock inget Cleo, härligt värre. Jag ska se Let's Dance och äta chirre och dirre, pappsen har köpt det åt hans bortskämda lilla snorunge. Ska åka till Lisse och se det där, en alldeles traditionell fredag!

Lever ganska fett just nu, måste unna mig massa saker när jag kämpar på så hårt i skolan. Var och åt på Baan Thai idag, igen. Det är Emma som har lärt mig att aldrig ha nån ångest när pengarna går till mat, man måste ju faktiskt äta!
Köpte också en foundation från biotherm, halva priset så det blev en vinst på 150 spänn.Tog den ljusaste som fanns, under vinterhalvåret är jag verkligen vit som snö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0