Onsdag

Har enbart levt på fika denna dag, icket bra.
Började med att Maggan bjöd på tårta och läsk till sina favoritelever för att det var sista datalektionen någonsin (lycka) !
Sen åkte jag till Ida en snabbis mellan skolan och jobbet, kände mig as-sniken eftersom det enda jag gjorde där var att fråga om jag fick något ätbart ..
På jobbet sen gick vi på något möte och där bjöds det på kaffe och bulla osv.
Och till slut fick jag i mig en kopp té (hatar när folk gör ´ över e:na men nu gör jag det också) innan jag åkte hem.
Känner mig helt uppsvälld och att jag har byxor som är på tok för småa i midjan gör inte denna känsla mysigare.

Nåja, eftersom jag jobbat så flitigt denna månad unnade jag mig lite shopping. Plockade ihop en vit trekvartströja och en grå kofta (som Ida beskrev som tråkiga) och lite smycken från hm. Testade aldrig så jag såg fram emot att göra det när jag kom hem, men självklart glömde jag påsen hos Ida. Så typiskt.

Nu ska jag sätta på mig pyjamas (eller nåt i den stilen) och kolla på oth.


PUSSOCHKRAMSESPÅSTAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0