Torsdag

Har nyss varit och tränat med Ida, kanske att jag skaffar mig ett gymkort denna gång. Hm.. Jag sa kanske, så vi ska väl inte ha allt för stora förhoppningar på det.

Slutade skolan typ halv 10 idag, sen hängde jag på låset på affärerna medan jag väntade på Teza. Hon hade körlektion och eftersom jag inte ville vara själv hängde jag mig fast som en igel på henne och följde med gata upp och gata ner i bilen.

Vi gick på stan och jag kände mig rik så jag slog till och köpte:

  • Ett par svarta jeans
  • En svart trekvartströja med ryggurringning
  • Ett halsband
  • En ring
  • Örhängen
  • Parfym (Victoria Beckham's intimately)

Sen åkte vi hem till henne, åt Marias goda bullar och läste tidningar mm. Jag var kramsjuk och Teza tyckte jag var för närgången, allt var alltså som vanligt.

Nu ska jag umgås med mina päron, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0