Sunday

Teza drog nyss, hon sov här med mig inatt. Låg och pratade och kollade tv halva natten och imorse vakande jag som vanligt sent. Väckte Teza och sa att klockan var halv 2. Hon kollade nyvaket på mig och utbrast:
- Nej inte igen!
Hon är så sur över att hon vänder på dygnet helt och hållet. Vi har bara legat och degat och åt lunch vid halv 4. Illa, för nu är mitt dygn helt upp och ner och jag vet inte ens vad det är för en dag.

Ikväll ska jag till stan och umgås lite troligtvis. Måste städa mitt rum också, men det kommer jag säkert strunta i som vanligt.
Sen imorrn ska jag upp i tid, åka in till stan och möta upp Teza samt fixa lite ärenden och sen hem till mig och börja piffa inför kvällen. Partyparty!


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0