Rajalla - På gränsen

Jag, Ida och Teza åkte iväg till Finland igår, eller till "gränsen". Var faktiskt ett riktigt trevligt ställe, även om besöket inte blev så långvarigt eftersom min klocka ställde om sig själv (?) och jag började stressa om att vi var tvugna att fara hem.

Kuva liikkeestä

Hittade min heliga affär där, Mekka, en skobutik med underbara skor. Jag var som ett barn i en godisaffär och att dom hade "tag 2 betala för 1" gjorde min dag. Jag och Teza köpte varsina kilklacksskor, hon bruna och jag ljust beiga med några centimeters klack. Kommer att bli perfekta vardagsskor till våren (om jag kan hålla mig så länge, råkade tjuvstarta med att använda dom idag..). Eftersom det är gummi-klack kommer dom inte heller att klacka i ledarskapskorridorerna ;)

Blev också ett besök på Alko, för dom iaf. Det är dessa stunder jag känner av min minderårigtet mest, när jag tvingas sitta utanför butiken och vänta medan dom går lös bland dryckerna. Men dom köpte med sig några flaskor även till mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0