Måndag

Jag var sengångare imorse, som vanligt på måndagar. Jag var typ inte trött, vaknade vid 6, men hann dock ändå inte i tid. Stod och flätade luggen (blev aldrig bra) när jag såg att, oops nu går gymnasiebussen på 1 minut. Aja, fortsatte i godan ro med min lugg och gick sen i lugnt tempo ner till busshållplatsen. Oops, där svischade den iväg. När jag sen väl var framme i stan lunkade jag till skolan i världens slow motion, till och med en sköldpadda skulle ha rört sig snabbare än mig. Blev nog omgådd sisådär 100 gånger på vägen till skolan.

I vanliga fall hade jag stressat järnet, inte för att jag hade något speciellt viktigt i skolan, men att missa bussar och komma försent gör mig alltid lite panikslagen. Dock inte idag, för idag tyckte jag att jag var nog duktig som ens orkade ta mig till skolan och vara med på ALLA lektioner. Applåd till mig!

Nu ska jag se premiären av Lipstick Jungle, kanske det är något att följa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0