Fredag..

..och helg, känns riktigt bra efter en betungande skolvecka. Not. Har haft som mest 2 lektioner/dag, men oftast bara 1.
Hade fantastiska planer för helgen till cirkus klockan 2 då Anette ringde och frågade om jag ville jobba imorgon. Efter att hon hade dragit ur mig varför jag inte kunde jobba var hon inte överförtjust, faktum är att hon hotade med att ringa polisen och göra en anmälning om langning och smuggling (ja då vet alla vad vi tänkte göra).
Nä, Anette är rolig hon, skojfrisk så det smäller om det!
Efter typ en kvart ringde jag upp och sa att jag kunde jobba om jag fick extra betalt, jag vet hur jag ska lägga ut korten för att uppnå maximalt resultat.
Det gäller att spela svår, något jag egentligen suger på, men jag har insett att det är enda sättet att få det man vill på.

Nu väntar jag på Teza som ska komma, hon är alltid lika seg så jag hinner bli crazy i min ensamhet. Sen ringer hon varje gång när hon är här utanför och säger att hon har missat bussen, och varje gång går jag på det och hinner få krupp på den lilla tiden innan hon klämmer fram att hon bara skojar med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0