Vårkänslor

Idag har det varit strålande väder, och alla har nog fått lite hopp om våren!
Tezas mamma ringde efter skolan och ville fika så vi gick på Wayne's med Maria M Johansson, eller Mamma Markström som jag brukar säga. Hon smälter in bra med oss, lika sko-galen och älskar att shoppa. Jag måste ju medge att det känns lite skumt att nåns mamma har högre klackar och modernare kläder än en själv, menmen..

Imorgon är jag ledig (hela skolan har friluftsdag) och jag får även lön, bättre kombination får man leta efter. Så gissa var jag kommer att spendera min dag? Jo, i stan! Jag och Teza tänkte som vanligt börja med en lunchning ute (ja, alla mina pengar går åt till mat och fika) och sen ta en heldag på stan. Hoppas vädret blir lika bra som idag!
Jag ska troligtvis köpa jeansjackan från MQ som jag är så kär i, springer där var dag och kollar på min älskling, så det är ju lika innan den tar slut.


En annan från Gina Tricot, dock inte lika fin som min ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0