Snöjävlastorm

En jävligt kass dag har det varit idag, eller iaf senare halvan av den. Är förbannad över att det är snöstorm ute och för att jag har varit tvungen att ha typ hundra hål på flera timmar (okej, en liten överdrift, men ändå..). Tröstshoppade ett träningslinne för att jag var på så dåligt humör, då blev det lite bättre.

NIKE W DEMO JERSEY TANK

Kom hem sent, var jätteblöt om fötterna och superhungrig. Öppnade skafferi- och kylskåpsdörren typ 10 gånger utan att hitta nåt att äta. Mamma och pappa kom aldrig hem, så tillslut åt jag kall kyckling med händerna och drack mjölk direkt ur förpackningen till middag. Blev självklart inte mätt, så jag kokade nudlar och stod och åt ur kastrullen mitt på köksgolvet. Jag blir som en riktig ungkarl när jag är själv för att jag är så jävla lat.

La mig under täcket och drömde om chips. Sekunden efter ringer mamma och säger att pappa var och plockade ihop chips och dipp åt mig på affären. Tänk att dom alltid vet vad jag vill ha!

Så nu ska jag äta det, tycka synd om mig själv, vara arg och hoppas att denna dag snart kan ta slut..

Okej, känner att jag tog i lite hårt, det har faktiskt varit ganska många ljusglimtar denna dag, så puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0