Ready to go

Nu kommer inläggen tätt här (läs: jag har lite att göra).

Mamma och jag är inne i en bra period just nu, kanske har hon dåligt samvete för att hon ska åka till Norge och jobba om nån vecka?
Det blev iaf inte ens kylig stämning när jag sa att jag skulle ut ikväll, hon ba:
- Det är ju bra att du har roligt. Det enda jag inte gillar med att dricka är när man blir så packad att man inte minns något och däckar, då kan ju vem som helst vara på en, man vet ju inte alls vad som händer! Då är det ju lika att klunka en flaska och sen gå och lägga sig!
Och för en gångs skull är eniga jag och min kära mor.

Har fixat mig klart och nu ska jag åka iväg, tyvärr utan Elin..
Kvällens outfit får bli en favorit i repris, min kära höga kjol och leopard-tubtoppen som inte alltför ofta får se dagsljus!



Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0