Övningskörning in my ass!

Har varit och övningskört nyss, jag tycker verkligen inte att det är kul. Minns när alla började övningsköra och snackade om hur kul det var. Sara ville alltid vara ute och köra, och Ida tycker också att det är nådigt roligt. Men vaddå, typ gasa och bromsa? Sätta på blinkersen då och då? Hehehe, vad underhållande. Veckans höjdpunkt, verkligen! Nä, allvarligt det suger.

Kommer säkert ångra detta inlägg när (om) jag tar körkort och är ute och snurrar med bilen vareviga kväll, kanske till och med återupptar Saras vanor och åker och stalkar allt och alla.

Men det är fan i mig bra att jag har en mamma som fullkomligen tvingar mig att ta körkort och kör med tankesättet "kosta vad det kosta vill, vi ger oss inte förrän du har kortet i handen" och en pappa som mer än gärna skulle sätta sig och åka med mig varje kväll. Annars hade det inte blivit något körkort för Karin Nilsson.


Nu ska jag få min dagliga dos av bb, hörs sen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0