Föreläsning

Denna dag, precis som övriga dagar, har jag tillbringat min tid i skolan. Fast sista lektionen var vi och lyssnade på en föreläsning som hölls av Tone Bekkestad som är meteorolog på tv4. Det var ju en väldigt charmig prick tycker jag!
Försökte få Teza eller Lisette att räcka upp handen när hon var klar och undrade om någon hade några frågor och säga:
- Jo, asså vilken tidning var det du vek ut dig för?
Det hade ju bara varit för klockrent! Går igenom i min skalle hur situationen hade blivit, säkert en lite smått akward moment, eller? Undra om hon hade svarat på det..
Jag ser då inget fel i att hon vek ut sig, jag menar, hon bir ju inte sämre på sitt jobb för att hon glömde tröjan+bh:n under sin öppna kavaj!


Vi åkte dit med en av våra lärare, men hon skulle inte tillbaka till skolan, så vi lyxade till det med att ta taxi tillbaka. Jag menar buss är ju inte tillräckligt fint för oss. Nä, ärligt talat vet jag inte vad jag kan skylla på så att det inte låter allt för snobbigt, kanske det att vårat möte på banken började på en timma?
Nä, det håller väl inte riktigt, det är bara att inse, jag är alldeles för bekväm för mitt eget bästa. Eller iaf för min ekonomis bästa!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0