Svenska Hollywood-fruarna

Idag vaknade jag 11.17 och tyckte att jag förtjänade att ligga och dra mig en stund. Nästa gång jag vaknade var klockan halv 2.. Jag kommer aldrig kunna ställa om mitt dygn till normala tider.

Åkte iaf in till stan och träffade tjejerna och sa hejdå till Emma som åker till London imorgon över jul!

Nu har jag sett Anna Ankas jul och spec. programmet om Maria Montezami. Det är helt sinnes vad jag tycker det är kul, dom är så humoristiska. Jag stör mig inte alls på dom, tycker bara det är underhållande att se att det finns folk som är rättframma och vågar säga det dom tycker. Att det får dom att låta dumma i huvudet och blåsta är ju faktiskt inte deras fel.


       


Roligast är ju nästan att Ankan har blivit dumpad av Paul, vilken ironi med tanke på hur mycket hon har pratat om hur man ska göra för att behålla sin man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0