Stockholm

Sitter här i Saras lägga och väntar med maten redo på att hon ska komma hem från jobbet! Slog till på stort och lagade bacon-inlindad kycklingfilé fylld med fetaost samt hemmalagad potatissallad med stekta champinjoner (tror en viss EmmaLiakka skulle få en liten dreggel-pöl under sig av detta). Förhoppningsvis blir det uppskattat även av Sara!

I lördags blev det party med Sara, Sandra och Ida&Carro som också varit i Stockholm över helgen. Det blev goda drinkar och MYCKET dans. Söndagen spenderades bakis på soffan, med bara lite krama toan.
Igår fick jag ett sms: "Hej minns du mig? :)" och det förklarar väl hur hård kvällen var eftersom jag inte har den blekaste om att jag varit framme och gett numret till någon.. MEN jag var inte den enda som körde fullt ut, Sara var och shottade i baren, något jag aldrig varit med om att hon gjort!

Nä, ska kila nu. Till er som undrar kommer jag väl hem när pengarna tar slut. Som Saras kompis sa:
- Du har ju ändå inget att åka hem till!
Jag undrade vad fan han visste om det, men tydligen hade jag varit i farten och berättat om mitt underbara liv i Luleå. Kanske är dags att börja jobba igen.. Snart.. Efter jul.. Kanske..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0