Pluggning

Idag har jag gjort mycket nytta. Packade upp resväskan imorse, stort. Brukar annars ta flera månader. Efter det tog jag en promenad med Ida och sen gick vi till henne och drack glögg, julmys!

Ikväll tog jag tag i pluggandet och gjorde klart den första uppgiftsdelen på matte e, woho!



Sen ledsnade jag och gjorde en planering, jag älskar att planera med listor, tankekartor osv. Att jag sen aldrig följer dem är inte så noga att nämna ;) Hittade allt möjligt när jag kollade igenom kollegieblocket, inköpslistor från IKEA, "Veckans to-do", planerade outfits till utgångar, packningslistor osv. Som sagt, listor är min grej.



Nu ska jag sova i min renbäddade säng. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0