JULAFTON

GOD JUL ALLIHOPA!

Sitter och väntar medan mamma och pappa dukar fram julbordet. Mums vad gott det ser ut, men om jag går dit provsmakar jag så mycket att jag är mätt när vi ska äta..

Idag har jag och Sara varit ute på en julpromenad som var alldeles för lång för mig, jag släpade mig dock efter Sara med bara lite klagomål.

Har kollat på Kalle Anka, men jag var så trött att jag somnade. Min favorit såg jag dock, Musses husvagnssemester. Har alltid varit faschinerad över den där husvagnen, en sån skulle man ha!

Efter maten blir det julklappsutdelning, får se vad tomten har kommit med. Kom på att jag måste slå in mammas och pappas julklapp nu, i sista stund eller vad?



Hoppas ni alla har en mysig jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0