God morgon

Jag har fallit tillbaka i mina gamla vanor och var uppe till 5 igår, trots att klockan var ställd på 11.20 (kom dock inte upp då).
Så nu sitter jag här, okontaktbar som en zombie och äter chips till frukost.

Ska iväg till stan, men jag får liksom inte fingrarna ur.. Ist går jag fram och tillbaka genom hallen för att jag blir stressad av att sitta still, det känns som om jag inte gör något då. Jag får ju hemskt mycket mer gjort när jag går runt och sjunger med till The Ark..

Nu fattas det bara att Fågel ska ringa och säga att hon är redo att åka. Och här står jag liksom, osminkad, i nattlinne, med morronfrilla.

Gammal bild, men ni fattar grejen, kanske inte direkt en stan-outfit.
Eller .. ?

Nä, nu måste jag ta tag i mig själv, även om sängen ser hemskt inbjudande ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fin blogg du har,kolla gärna in min<3

2009-12-18 @ 23:04:44
URL: http://alfayadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0