Godnatt!

Jag riktigt njuter av att vara tillbaka i Luleå igen. Nog för att jag är bra på att anpassa mig, finns det en säng och ett kylskåp så kan jag känna mig hemma överallt. Det spelar ingen roll om det är i Stockholm hos Sara, hos kompisar och även på stan kan jag tycka att det är helt okej att slå läger och känna sig som hemma.

MEN, när man kommer hem till sin favvo-mat till middag som mammsen har lagat och ser en påse chips i skafferiet som pappsen har köpt lagomt tills man anländer är det ändå ganska bekvämt att vara just hemma.
Och att få sova ensam känns inte helt fel, no offence, men Sara har en förmåga att ligga väldigt nära, plus att hon snarkar.. En morgon vaknade jag till och med upp med ett sår på näsan och en förnimmelse av ett bråk i nattmössan.

Nä, nu blir det Glamour-läsning innan sömnen kommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0