Dan för dan..

Var och hämtade Sara och hennes 50 kilo packning imorse på kallax. Sen har vi inhandlat julklappar till mor och far. Tog en stanrunda med Ida och Eva också, alla är i sista stund med klapparna.

Nu ligger Sara och snarkar i min säng, mamma har åkt och jobbat, pappa kollar på bingo lottos uppesittarkväll och jag ska se om det finns någon skinka att provsmaka. Sen kanske det blir ett parti kort med pappa. Sara är nog inget att hänga i julgranen eftersom hon har varit uppe hela natten, rädslan att försova sig var större än behovet att sova för henne..



Imorgon är det julafton (till er som missat det) och jag är spänd på mina klappar som jag inte har en enda aning om vad de kommer att innehålla. Detta år, till skillnad från alla andra ligger de ännu inte under granen så jag har inte haft en chans att tjuvkika vad det är!

PUSS och ha en trevlig kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0