Sunny day

Vi kör väl på ett gammalt hederligt söndagsbloggande med alla detaljer om helgen. Eller nja, vi skippar detaljerna, dels för att det bara är jag och mina vänner som får skratta åt dom och dels för att.. ja, jag minns väl inte riktigt alla.

Jag och Lisette har iaf börjat dejta våran kära älskling Party allt mer på senaste tiden, ja man skulle nästan kunna säga att vi har stadgat oss. Kilar stadigt, liksom.

I fredags skulle vi dra på lite födelsedagsparty, men jag vet inte riktigt vad som hände, vi kom aldrig riktigt iväg. I stället hade vi kul på andra håll, med två crazy blondiner som mig och Lisse slutar kvällen alltid med galenskap.
Vi avslutade på cleo med drinkar och ett sår i pannan. Jajamensan, ibland är det hårt att vara Karin och det kändes på lördagsmorgonen kan jag tala om. Kände mig rätt mörbultad och varenda kroppsdel smärtade, menmen.

Jobbade sen kvällen på lördag och han jag jobbar hos satt och skrattade åt min panna och tyckte jag skulle ta det lugnt. Mamma frågade om jag hade varit i slaggis eller om det var nån som varit dum mot mig. Karin i slaggis, det hade varit en lustig syn.

Nu ska jag rulla ner till Elin och dra ett söndagschill med henne. Precis som på den gamla goda tiden då jag spenderade 99 av 100 söndagskvällar hemma hos henne.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0