Ny vecka - Nya möjligheter

Måndag idag, taggad inför en ny skolvecka. Not. Skolkade en lektion, varmkök, och gick till Ida och bakade muffins ist. Så då fick jag ju träna mina matlagnings-skills iaf. Nog för att det enda jag gjorde var att mäta upp smör och slicka skålen. Resten av tiden satt jag vid datorn. Emil hjälpte till att äta muffinsarna och vi passade på att ägna oss åt det vi är bäst på (förutom att äta) att mobba Ida.

I helgen har jag ägnat mig åt blandade aktiviteter;

Fredagskvällen började hos Lisette med dom härliga brudarna Emma, Elin och Lisette. Sen drog vi på en fest och vidare till Cleo där resten av Luleå var samlade. En väldigt lyckad kväll blev det för mig, synd att inte alla hade det lika bra hela kvällen!
Jävligt mycket folk man kände, det är ju alltid kul. Råkade även fastna på en vimmel-bild med Maria och Tobbe.


På lördagsmorgonen vaknade jag vid 10 av ett sms, ville slänga mobilen i väggen. Strax efter kommer mamma in i rummet. Sen pappa. Sen min morbror. Och sist men inte minst kommer min granne in. Det var värsta folksamlingen och jag gömde mig där under täcket, allmänt morron och lite bakis som pricken över i:et.
Dom studerade det nylagda golvet och snackade om lister och träslag i vad som verkade vara en timma. När dom väl drog kunde jag självklart inte somna om.
Spenderade hela lördagen i sängen med datorn och sen igår jobbade jag hela dagen. Skönt att få lite pengar sen.

Nu ska jag gitta till köket, fika och vara social med gästerna som är här.

HEJS

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera

2008-10-06 @ 11:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0