Rastlös

Jag har inte så mycket att göra för tillfället, ingenting för att vara exakt.

Har redan hunnit städa upp på mitt rum, fixat ny blogg-design (var på tiden, är dock inte 100 klar än menmen..), påbörjat en läxa som ska in v. 38 och till och med sattit på mig nattisar.

Mor och far är och badar bastu och Sara är inte heller hemma. Klart som fan att Sara inte är hemma, hon har ju flyttat.. Det är stunder som nu när man saknar henne som mest, typ klockan 9 på kvällen då man är uttråkad till döds, men när det är försent att dra ut och umgås.
Jag är van att alltid ha min älskling här, ända sen den dagen jag föddes har jag haft en kompis vägg i vägg. Tänk vad praktiskt; att vara bästa vän med sin syster och syster med sin bästa vän. Är inte det det bästa?

 
Sara och jag

Nåja, hon kommer väl hem någon gång och imorgon kommer jag hoppa glädjeskutt över att få vara själv på morgonen, hallelujah. Eller själv och själv, byggarbetarna kommer väl inklampandes klockan 8. Men det är lugnt, dom märks ju knappt, tar bara upp hela hallen så man får studsa fram mellan brädor, cementblandningar, kakelplattor, spikar och skruvar. Helt lugnt för min del.

Kommentarer
Postat av: syster

älskar dig också!!!!!! saknar dig massor....

2008-09-02 @ 01:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0