Dom är på g på söndagar..

Fan vad tiden går fort hela tiden, minns att det var tisdag nyss och att Lisette frågade vad som händer i helgen. Jag tyckte hon var tossig som började tänka på det redan på tisdagen, men nu är helgen redan över. Shit alltså. Snart sitter man där med rullator och tänker tillbaka på sin ungdom.

På tal om det så känner jag mig redan som en pensionär, tänker på att sova direkt jag vaknar på morgonen, mitt på dagen och sisådär klockan 7 på kvällen. Ska knåpa ihop detta inlägg klart och sen sova.

Var iaf på party i fredags, med Lisette, Elin och lite annat folk. Det spårade sen så vi tog taxi hem. Lisette ringde "brorsan" och vi fick oss alla i taxin ett gott skratt.



Sen fortsatte jag dricka partydricka ett tag innan jag somnade som en död råtta. Hann också med att mytta lite för Therese, om att jag hade gjort lite grejer. Självklart gick hon på det också:
- Det hade inte förvånat mig om du gjort det, man vet aldrig vad du kan hitta på.
Jag tror jag bevisade för henne där i somras att ingenting är omöjligt för Karin Nilsson.

Igår åkte jag till stan och kollade när Carro sjöng med Liina och Ida. Har aldrig hört henne sjunga på riktigt förr, men shit vad bra det var!
På kvällen var jag hos Emma där jag, Emma, Lisette, Maria och Michaela busade en stund, innan jag åkte vidare till Ida och var med henne och Sussi.

Idag har jag chillat järnet. Fixat naglarna, duschat och flätat håret så jag får lockigt tills imorrn.
Nu ska jag sova så jag pallar med skolan imorrn, 8.15-17.00. Hurra!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

" dom är på g på söndagar " .. " Snart sitter man där med rullator och tänker tillbaka på sin ungdom " haha, du är fan sjuk på riktigt ;)

2008-09-08 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0