Of all the fish in the sea, why did you pick me?

Dags att krypa till kojs snart, tänkte göra det redan innan 10, men då drog Lisette raggen så jag snackade med henne ett tag. 31 minuter för att vara exakt.

Gick grymt bra att jobba ikväll, firar faktiskt ett halvår där nu. Minns första dagen, jag mådde illa och ville bara springa gråtandes därifrån. Men jag stannade och det är jag glad för. Karin som personlig assistent asså, ingen tycker jag passar som det, men om sanningen ska fram är jag rätt duktig.

Vi var ute på långpromenad idag och jag gick in mina nya skor som jag köpte. Så var det en bil med ett killgäng i som tutade och vinkade. En kvinna som gick framför mig piffade till sitt hår och vinkade tillbaka till dom. Killarna tutade och vinkade igen och kvinnan vinkade tillbaka. Tredje gången killarna vinkar har jag hunnit ikapp kvinnan och när hon upptäcker mig rodnar hon och säger generat:
- Det var nog till dig dom vinkade..



Fredag imorgon och helg igen, veckorna bara rusar förbi. Blir en lugn helg, känns ju skönt efter allt party på senaste tiden. Är uppbokad klockan 19-20 imorrn, ska se ensam mamma söker. Så när jag vanligtvis piffar till håret och sminkar mig för en utekväll kommer jag sitta bänkad framför tv:n. Så var det med den saken.

Kommer troligtvis bli en toppenhelg matmässigt, jag har fått välja allt vi ska äta för att mamma är så kinkig och tror inte att jag har ätit ordentligt i veckan, åt hemma senast i måndags. Blir tacos imorrn (efterlängtat), marinerade lammkotletter med klyftpotatis på lördag och lax på söndag. Mmmmmm, vad smaskigt, blir hungrig bara av att tänka på det. Har också beställt chips och dipp av pappa så jag kommer komma rullandes tillbaka till skolan på måndag.


Nu ska jag äta lite choklad och somna till one tree hill.

SWEET DREAMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0