The best wingwoman

Ikväll var vi på g igen, Lisse och Karin, blondinerna som... Ja, vad är det vi gör egentligen? Vi har ju bara roligt!

 
Maj -08

Vi skulle ut på kvällsprommis och Lisette glömde sin väska, så det var bara att vända och hämta den.

Från Lisettes blogg:

Jag var så uppspelt och inne i mitt snack så jag tröck på fel nummer i hissen. Vi hamnade på våning tre utan att veta om det. Jag fixade till dörrmattan som låg huller om buller. Sedan plingade jag på dörren x antal gånger, för att jag inte hade med min hemma nyckel. Sedan upptäcker jag att det står på dörren ; Elisabeth...någonting.. Vafan, vi hade såklart tagit fel dörr.

Ja, så kan det gå. Eller rättare sagt så går det när vi är i farten.
Kom iaf iväg och fick oss en del skratt när vi var och hämtade min jacka och halsduk som liksom blåst bort i helgen. Sen lunkade vi (det går inte i särskilt högt tempo för oss, det var en gullig gubbe inte sen på att upplysa oss om) vidare till kioskpirren och laddade upp med godis inför.. TOP MODEL! När klockan är åtta upptäcker vi att det är fucking Extreme Home Makeover ist. Åt helvete med det, jag ville se Tyra och gänget.

Nåja, nu sitter jag iaf här efter en del härliga skratt och känner att jag kan ta tag i lite skola. Ska göra klart en storyboard och krönika till imorgon. Böjar klockan 12 så det är skönt och efter mina två lektioner tänkte jag se oth med Teza. Som förhoppningsvis kryat på sig till imorgon.

PUSSCIAOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0