So close, yet so far away

Är ganska nyss hemkommen från stan och skolan. Var på alla lektioner jag hade, utan att varken gå tidigare eller komma försent. Rätt bra för att vara mig!
Slutade över två timmar tidigare från varmköket eftersom det var första gången. Fick bara lite information, bl a att alla som vart utomlands inom 6 månader måste lämna ett avföringsprov för att se så man inte har samonella. Vi får väl se hur det blir med den saken, det är ju faktiskt ingen som behöver veta att jag varit utomlans..

Var sen och fikade med Teza och nu sitter jag och väntar på att få pizza. Mamma orkade inte laga mat så vi beställer hem, är dock ganska less på att äta sån mat men det slinker väl ner. Eller är mest less på kina-mat och hamburgare, men eftersom jag inte har ätit pizza under hela min uppväxt är det fortfarande helt okej.

Snart är vårat badrum klart också, det börjar ta sig och se riktigt fint ut nu! Mamma är så nöjd och hon älskar en av killarna som gör det. Hon är verkligen superkär och hennes högsta önskan är väl att jag ska gå dit och ragga upp honom så hon kan få honom som svärson.
Hon var typ i extas när hon fick reda på att vi hade snackat, jag tyckte väl det var mindre kul eftersom jag stod med morron-frilla inlindad i ett täcke. Menmen, det är faktiskt mitt hem så jag orkar inte bry mig ens om jag skulle springa runt naken.

Nu kom pizzan så vi ska väl äta, vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0