.

Igår, en heldag med Lisette. Stan på dagen, vi köpte lite smått och gott både jag och Lisse. Trots att hon mest klagade på att det var jobigt att gå, måste ta med henne på en löparrunda så hon får känna på riktigt tunga grejer.
For hem och käka och sen bar det iväg igen, ut på nya äventyr. Man vet aldrig vart man hamnar när man är med henne, men det är ju det som är det roliga. Lite action i tillvaron.

Idag har det varit en skön söndag, vaknade innan 2 nån gång, efter att ha drömt en massa. Hade ingen aning om först vad som var dröm och verklighet, så jag hade en megastor ångest eftersom i drömmen hade jag varit på samma fest som mamma och pappa. Först när jag vaknade till liv lite mer kom jag till klarhet med allt som hade hänt. Och inte hänt.

Var ut på promenad med Elin, som var tionde meter ville stanna och vila. Typ. Satte oss vid gamla skolan och pratade minnen från högstadietiden. På kvällskvisten åkte vi till kvantum för att köpa glass. Elin halkade efter nästan direkt och klagade på att hon inte kunde andas, hon måste också följa med på löparrundan.
Väl på kvantum var vi så törstiga att vi var tvugna att köpa dricka ist för glass, något vi hade kunnat köpa på konsum.
Åkte till henne och skulle se tv. Jag fixade och kopplade ihop antennsladden och vi hann se typ 10 minuter innan jag råkade bryta av hela skiten. Då såg vi step up och åt chips, dipp, djungelvrål och äppelkaka med vanlijsås. Jag blir alltid övergödd när jag är där.

Har tyckt synd om Elin hela dagen för att hon har varit tvungen att kolla på mig när jag ser ut som jag gör idag. Mitt hår är så smutsigt att jag måste duscha snarast. Om jag inte gör det kan jag tyvärr inte gå till skolan imorgon, ser ut som en blandning mellan en skrurmopp och svinto. Det betyder att jag måste upp vid halv 7 nån gång. Bäst att sova snart då...

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0