Tisdag

Sitter och väntar på att pappa ska prata klart i telefon så jag kan få ringa mina viktiga samtal. Att ringa från mobilen som jag har känns inte så lockande, det låter som att den ska sprängas i örat på en bara man pratar nån minut. Ska beställa en ny nån dag till veckan.

Annars flyter dagarna på väldigt fort. Först är det måndag, nästa gång man vaknar är det onsdag och hux flux är det fredag och helg! Sen är det söndag och så börjar allt om igen.

Idag är det dock tisdag, men den har bara flygit iväg. Har endast haft två lektioner, som jag faktiskt jobbade på! De är ovanligt, men trots allt mitt flummande i skolan går det helt bra. I fredags fick jag tillbaka historieprovet och krönikan och båda var mvg. Blev så glad att jag satt med ett fånigt flin resten av skoldagen och bara njöt. Har nog aldrig varit så stolt över mig själv skolmässigt som då. Eller möjligtvis över att jag fick mvg i idrott och nkb av Marianne Tyrann, det toppar fortfarande det mesta.

Nu ska ner till Elin på ett tag, känner mig sällskapssjuk. Igår var jag hemma HELA kvällen, dock så var Teza här från typ 11 till klockan 5.. Men jag älskar verkligen att ha folk runt omkring mig 24/7, att sitta hemma gör mig bara derimerad.

HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0