Onsdag

Sitter här och höstdeppar för att det är mörkt ute, för att jag är så blek och för att jag har en meter, lång, grå utväxt i håret. När jag ändå är igång och klagar kan jag säga att jag har absolut ingenting att ha på mig och allt mitt smink börjar ta slut.

Som ni märker har jag ingen bra dag, nä jag har verkligen vaknat på fel sida. På den fula, negativa sidan. Vill bara ut och göra nåt ikväll, men en 3 veckor uppskjuten rapport håller mig hemma. Lämnar jag inte in den imorgon kommer min lärare ge mig en IG-varning och det känns väl inte superlockande. DRA ÅT HELVETE.

Igår roade jag mig iaf, får leva på det ikväll när jag sitter instängd på mitt rum och känner mig isolerad från omvärlden. Hade fan sällskap hela dagen, till och med en "efter-skolan-dejt" med Teza, fast då stod väl jag mest i duschen medan hon kollade mina serier på datorn.

Nämen fan, nu är det dags att sluta vara så in i helvete lat och så ska jag verkligen sluta tycka synd om mig själv. Jag ska ta av mig offerkoftan och elda upp den. Kul iaf att Lisette är i svängen ikväll. Jag är då inte avis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0