Torsdag

Orkade verkligen inte kliva upp när klockan ringde, så jag skippade matten. Jag menar, om man väljer mellan att börja 8.15 eller 12 är valet ganska självklart.
Sov ist ut och lullade på här hemma. Skämde ut mig när en från Ung Företagsverksamhet ringde eftersom jag trodde det var Teza och höll på svamla en massa när jag svarade. Menmen, vad gör man inte för att underhålla?

Var allmänt trött och less idag så det blev bara att gå på en lektion. Plus att jag och Teza gick över gränsen och var tvungna att kuta hem illa kvickt för att undvika åskmolnet som ville mörda oss.

Hade tråkigt när jag kom hem så tidigt, så jag gjorde ett iq-test på typ illustrerad vetenskaps hemsida. Alltid trevligt att se att min iq bedöms vara mycket hög, även om jag tar det med en nypa (näve) salt.



En lugn kväll har det varit, pappa ville spela kort och för en gångs skull var jag pepp för det ist för att dega vid datorn. Bara därför så hittade vi ingen kortlek. Har en i min väska, men den är spårlöst försvunnen. Okej, grejer kommer bort rätt ofta för mig, men en hel väska liksom..? Jag, mamma och pappa har letat den ett bra tag. Vi har lyft på varenda klädesplagg i mitt rum, utan resultat. Skumt. Just när jag hade gett upp hoppet om ett kortparti hittade pappa en annan kortlek, så vi har lirat nån timma. Väskan har dock gått upp i rök.

Helgens planer är fortfarande oklara. Linda är hemma från Stockholm, så vi kanske drar en cleo imorgon. Det var ju så oerhört party förra gången, får se om vi kan slå det ;) Annars blir det nog bara att chilla.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väskan är ju hos mig. Det vet du väl, din å Tezas alla grejer sen förra helgen. Hehe / Lisse.

2008-11-07 @ 14:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0