Lill-lördag

Har plockat fram "ångest-mappen" nyss och försökt göra lite läxa. Det förklarar varför jag bloggar, jag gör allt för att slippa detta jävla skolarbete. Har suttit och klippt ut bokstäver som jag sedan klistrat fast på min mapp och plastat in. Å, n, g, e, s och t. Som sagt, allt för att slippa göra det jag borde.

Inte gick det bra igår heller när jag åkte till Teza och skulle plugga. Det slutade med att hon satt och kollade på Gossip Girl och jag flummade runt, as usual. Jag var fortfarade skakis och alldeles svettig efter bussresan och vespa-åket. Hatar när det är halt ute, då sitter jag med hjärtat i halsgropen och tror att vi ska krocka vilken sekund som helst. Tur att vespan fick soppatorsk så slapp jag åka så länge och krama sönder Teza när hon hämtade mig från bussen. Värre var det för Teza som var tvungen att släpa den hela vägen hem.

Nu ska jag ringa Lisette som har överlevt halkbanan idag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0